Nahrávám ...
Otázky a odpovědi

Můžete nám kdykoli sdělit svá přání nebo návrhy. Pošlete nám e-mail na info@ck-eti.cz. Vašim přáním a návrhům se pokusíme vyhovět co nejrychleji.

 

1. Obecné otázky

Mohu cestovat s občanským průkazem?

Potřebuji na cestu vízum?

Potřebují miminka a malé děti vlastní cestovní pas?

Nejsem občanem ČR. Na co musím dát při vstupu do dané země pozor?

Jak budu informován o aktuálních akčních nabídkách?

Mohu si dovolenou zarezervovat i na následující rok? 

Pro kolik osob je místo v jednom pokoji?

Dostanou miminka v letadle vlastní sedadlo?

 

2. Otázky týkající se rezervace

Jak najdu dovolenou podle svých představ?

Jak si rezervuji zájezd?

Jak zaplatím rezervovaný zájezd?

Kdy bude moje rezervace zrealizována?

Nedostal jsem e-mail s potvrzením. Co mohu udělat?

Kdy a jak dostanu cestovní pokyny?

Mohou se letové údaje změnit před odletem?

Jak mohu rezervaci změnit nebo zrušit?

Proč ETI nyní nabízí jiné ceny než v době mé rezervace?

Budou moje osobní údaje uloženy?

 

3. Otázky týkající se platby

Jak proběhne platba mé rezervace?

 

1. Obecné otázky

Mohu cestovat s občanským průkazem?

Ne. Potřebujete platný cestovní pas.

Egypt a Turecko: cestovní pas musí mít minimálně 1 volnou stránku a být platný ještě minimálně 6 měsíců po návratu.

Tunisko: cestovní pas musí být platný při odjezdu ze země – doporučená doba platnosti pasu je však delší, aby zbytečně nenastaly problémy při vycestování z Tuniska. Aktuální podmínky vstupu naleznete na www.mzv.cz.

Potřebuji na cestu vízum?

Egypt: ANO. Potřebné vízum dostanete jako český státní občan na cílovém letišti. Vízum není zahrnuto v ceně zájezdu. Momentálně je poplatek za udělení víza včetně zpracovatelského poplatku 29 EUR u delegáta (změna vyhrazena). Vízum je nutné i pro děti a miminka. Poznámka: při cestách na Sinajský poloostrov je pro občany ČR možné za určitých podmínek a v určitých oblastech získat bezplatné vízum „Sinai Only“ na max. 14 dní (např. Sharm El Sheikh). Toto vízum je bez poplatků, ale umožňuje jen omezený pobyt na Sinajském poloostrově. Další možností je získat vízum do Egypta online zde (nejpozději týden před odletem).

Aktuální podmínky vstupu naleznete na www.mzv.cz.

Potřebují miminka a malé děti vlastní cestovní pas?

Pro všechny země platí: všechny děti (od narození) potřebují při cestách do zahraničí při překročení hranice vlastní cestovní pas. Zápisy dětí v cestovních pasech rodičů nejsou uznávány.

Nejsem občanem ČR. Na co musím dát při vstupu do dané země pozor?

Cestující, kteří nejsou občany ČR, by se měli před cestou informovat na příslušné ambasádě nebo na konzulátu. Protože se vstupní podmínky příležitostně mění, a pro nouzové pasy platí jiné vstupní podmínky, prosíme naše hosty, aby se sami informovali na příslušných úřadech. Pro přesnější informace nebo v případě pochybností doporučujeme kontaktovat Ministerstvo zahraničních věcí (www.mzv.cz). Konečná odpovědnost splnění vstupních požadavků v den odletu spočívá na cestujících.

Jak budu informován o aktuálních akčních nabídkách? 

Každý týden vycházejí nové nabídky zájezdů. Všechny nabídky platí s výhradou změn a dostupnosti. Naše aktuální nabídky zájezdů jsou našim partnerským cestovním kancelářím zasílány e-mailem jako letáček – tzv. newsletter. Pokud máte zájem o náš newsletter, můžete se přihlásit na info@ck-eti.cz

Tip: Prostřednictvím newsletteru ETI se dozvíte vše z první ruky. Kromě toho obdržíte užitečné informace, například o změnách ve stravovacích službách na místě, dodatečných nabídkách na našich stránkách atd. Pokud máte zájem o náš newsletter, můžete se jednoduše přihlásit na www.cketi.cz. Odebírání newsletteru můžete samozřejmě kdykoli jednoduše zrušit.

Mohu si dovolenou zarezervovat i na následující rok?

Rádi vám uděláme nezávaznou předrezervaci i na pozdější termín, který ještě není uveden v našem katalogu. Pošlete nám e-mail s rezervačními údaji na info@ck-eti.cz.

Pro kolik osob je místo v jednom pokoji?

Maximální obsazení je uvedeno u každého hotelu a typu pokoje v katalogu a našich popisech hotelové sítě RED SEA HOTELS, jakož i na naší webové stránce. Přeobsazení v žádném případě není možné.

Dostanou miminka v letadle vlastní sedadlo?

Miminka do 2 let létají zdarma, ale nemají nárok na vlastní sedadlo v letadle. Miminka, která během dovolené oslaví své 2. narozeniny, musí mít vlastní rezervaci a jsou započtena jako děti.

 

2. Otázky týkající se rezervace

Jak najdu dovolenou podle svých představ?

Na www.cketi.cz vede k požadované dovolené v několika krocích řada cest:

a) na domovské stránce naleznete vpravo nahoře políčko „hledat a rezervovat“. Zde si můžete zvolit letiště odletu, destinaci a termín dovolené. Pokud nevyberete destinaci, systém zobrazí nabídky všech destinací. Pokud potom pouze klepnete na „hledat“ dostanete se k seznamu dovolenkových nabídek. Na tuto stránku se dostanete i přímo výběrem menu „hotely“ na domovské stránce. Nalevo od seznamu výsledků naleznete „detailní vyhledávání“, kde můžete konkretizovat svá kritéria. Zde můžete změnit počet osob, délku zájezdu, typ stravování a kategorii pokoje a hotelu. K detailním popisům hotelů se dostanete automaticky, když se rozhodnete pro jednu z hotelových nabídek a klepnete na ni. 

b) pokud již znáte název svého požadovaného hotelu, můžete jej zadat do daného políčka v detailním vyhledávání nebo do políčka „vyhledávání hotelu“ vpravo nahoře na domovské stránce. Dostanete se tak ihned k detailnímu popisu hotelu. 

c) naše akce naleznete přímo na domovské stránce. Klepnutím na požadovanou akci se dostanete k přehledu vybraného hotelu se všemi termíny, odletovými letišti a typy pokojů a stravování. Detailní popis hotelu je viditelný, když klepnete na obrázek hotelu. 

Jak si rezervuji zájezd?

K rezervaci zájezdu je nutné provést pouze několik kroků: Pokud jste našli hotel podle své představy, klepněte jednoduše na „termíny a ceny“. Dostanete se tak k přehledu, kde naleznete ceny vámi vybraných typů pokoje a stravy. Když klepnete na „zkontrolovat cenu“, bude dostupnost a cena ještě jednou zkontrolována. Okno se zvětší a všechny údaje vámi zvoleného zájezdu budou viditelné. Potom klepněte na „rezervace zavazující k platbě“. Na závaznou rezervaci budeme potřebovat některé vaše osobní údaje, jakož i údaje vašich spolucestující. Vyplňte všechny pole formuláře. Přehled údajů o zájezdu je viditelný po klepnutí na „shrnutí“ na pravé straně obrazovky. Na tomto místě můžete v případě zájmu rezervovat i cestovní pojištění - zde je nutné do textového pole doplnit rodné číslo objednavatele nebo parkovací místo. Případně se můžete na tomto místě ještě jednou vrátit k seznamu termínů a změnit kritéria zájezdu. Jsou-li všechny údaje správné, můžete po odsouhlasení obchodních podmínek závazně rezervovat vybranou nabídku klepnutím na „rezervovat zájezd“.

Jak zaplatím rezervovaný zájezd?

Zájezd zaplatíte na základě údajů uvedených při rezervaci. Podle toho, pro jaký typ platby jste se rozhodli, můžete zájezd zaplatit bankovním převodem nebo platební kartou. 

Kdy bude moje rezervace zrealizována?

Uzavření smlouvy o obstarání zájezdu resp. uskutečnění rezervace je závazné odesláním vašich údajů (po klepnutí na „rezervovat zájezd“) a po následném potvrzení s uvedením rezervačního čísla. 

Zkontrolujte proto vámi zadané údaje pečlivě ještě jednou předtím, než rezervaci potvrdíte. Změny (mimo jiné změny jména po vytištění pokynů), jakož i odstoupení od Smlouvy, není možné provést bez poplatků. Veškeré informace související s právem při odstoupení od Smlouvy naleznete v našich VOP (Všeobecných obchodních podmínkách). 

Nedostal jsem e-mail s potvrzením. Co mohu udělat?

Když zadáte svou e-mailovou adresu, v průběhu 24 hodin od nás obdržíte potvrzení rezervace/fakturu. Potvrzení rezervace obsahuje všechny zarezervované služby, jakož i předběžné letové časy (uvedené časy se mohou změnit – změny letového plánu jsou vyhrazeny). Kontrolujte ve své poště i přihrádku nevyžádané pošty (spam). Pokud přesto neobdržíte potvrzení, kontaktujte co nejdříve naše číslo 272 011 311 nebo info@ck-eti.cz

Kdy a jak dostanu cestovní pokyny?

Cca 7–10 dní před nástupem na zájezd a po přijetí celkové platby za zájezd vám budou zaslány cestovní pokyny emailem. Při krátkodobých rezervacích (1 týden a méně před nástupem na zájezd) budou cestovní pokyny odeslány co nejdříve.

 

Partneři ETI na letišti:

Vídeň: BUY & FLY

Graz: FGS – Flughafen Graz Bodenservice

Linz: SABTOURS

Salzburg: SAS – Salzburg Airport Service GmbH

Klagenfurt: Springer Reisen

Innsbruck: Reisebüro Idealtours 

 

Mohou se letové údaje změnit před odletem?

Upozorňujeme na to, že letové časy uvedené na potvrzení rezervace/faktuře jsou nezávazné. I krátkodobě se mohou letové časy, jakož i trasa nebo letecká společnost změnit. Před odletem vám budou změny oznámeny našim prostřednictvím nebo prostřednictvím vaší cestovní kanceláře. Pokud se změní letové časy zpátečního letu, bude vás na místě informovat delegát ETI. 

Jak mohu rezervaci změnit nebo zrušit?

Přes internet už ke své rezervaci přístup nemáte. Chcete-li provést změny nebo rezervaci zrušit, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@ck-eti.cz. Můžete nás zastihnout také telefonicky na čísle 272 011 311, v po – pá od 09:00 do 18:00 hod. Poplatek za změnu jména je 1000,- Kč za jedno změněné jméno. Mějte to na zřeteli při rezervaci a zkontrolujte zadaná jména podle cestovního pasu před uzavřením rezervace. Zkontrolujte jména ještě jednou při obdržení potvrzení rezervace/faktury. Objevíte-li chybu, nahlaste ji co nejdříve u nás nebo v cestovní kanceláři. Během několika dnů po uskutečnění rezervace se můžeme pokusit o bezplatnou změnu nebo opravu jména. 

Proč ETI nyní nabízí jiné ceny než v době mé rezervace?

Podle vytížení jednotlivých letů a hotelů může dojít k cenovým odchylkám. Cenové uspořádání se denně přizpůsobuje dostupným kapacitám a nabídka se přizpůsobuje poptávce. Může tak dojít ke zvýhodnění, ale také ke zvýšení ceny oproti situaci v době uzavření rezervace.

Budou moje osobní údaje uloženy?

Všechny informace k tomuto tématu naleznete v části „ GDPR - Ochrana osobních údajů“. 

 

3. Otázky týkající se platby

Jak proběhne platba mé rezervace?

Na výběr máte následující způsob platby: 

     a) převod* nebo vklad na účet v Raiffeisen bank:
*při rezervaci online nemusí být platba převodem dostupná při blízkém odletu

5041007447/5500 vedený v CZK
IBAN: CZ 9355 0000 5041 007 447

5041007455/5500 vedený v EUR
IBAN: CZ 7155 0000 0000 5041 007 455
BIC: RZBCCZPP

     b) platební kartou (Mastercard / Visa)

mailem obdržíte šifrovaný odkaz, kdy v prvním kroku vyplníte číslo vaší rezervace "712xxxx" a PSČ. V dalším kroku provedete kontrolu údajů a ve třetím kroku zadáte číslo karty ze které chcete zájezd uhradit. Pokud nebude platba kartou úspěšná, prosíme, zaplaťte částku převodem na náš účet.

POZOR! Neuhrazením zálohy / zájezdu nebude vaše závazná rezervace automaticky zrušená. Případné zrušení rezervace podléhá storno-podmínkám (VOP 8.1.)

Upozorňujeme na to, že cestovní pokyny mohou být zaslány až po úhradě celkové částky zájezdu. Rezervace provedené méně než 20 dnů před odjezdem (včetně), mohou být zaplaceny pouze plnou částkou zájezdu.  

Máte další otázky? Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@ck-eti.cz nebo na telefonním čísle 272 011 311, rádi vám pomůžeme.