loading
facebook instagram
  • Klidná dovolená u Rudého moře!

  • Egypt - krásné počasí po celý rok...

  • Vlastní síť hotelů RED SEA HOTELS - mnoho výhod!

  • Early check in / Late check out ZDARMA, jen u nás...

  • ETI nabízí možnost zůstat na pokoji až do Vašeho transferu, bez poplatku.

  • Zkušení delegáti hovořící česky a slovensky, transféry přímo na hotel.

  • ALL INCLUSIVE 24 hodin! Nabídky pro rodiny s dětmi.

  • Skvělý servis u nádherného moře - jen 4 hodiny z Prahy!

  • Přímé lety z Prahy do Hurghada, zavazadlo 30kg, teplé jídlo a nápoje v ceně.

  • Jsme německá cestovní kancelář - poznejte rozdíl...

  • naše pobočky: Rakousko, Švýcarsko, Maďarsko, Slovinsko, Rumunsko, Slovensko, Polsko, nově Česká republika

  • Největší cestovní kancelář specializovaná na Egypt!

  • Německá kvalita od roku 1998 - nyní odborný český servis z Prahy!

  • Přes 100 000 spokojených zákazníků od roku 2005!

  • Až 2000 spokojených hostů týdně...

  • Všechny ceny jsou konečné!

  • Týden s ALL INCLUSIVE**** od 6 499 CZK / osoba

  • Naše ceny do Egypta? Bez konkurence...

  • Počet prodaných zájezdů do Egypta nyní velmi rychle roste.

  • Nejsme jen cestovní kancelář...

  • vlastníme síť hotelů, lodní flotilu, máme vlastní autobusy a delegáty!

  • CK ETI - Vaše dovolená v Egyptě..

  • Moře, které si může dovolit každý!

  • Egypt s odletem z Prahy, ale co dále?

  • Turecko, Řecko, Bulharsko, Kypr, Mallorka, Kanárské ostrovy, Tunis, Itálie, Chorvatsko, Portugalsko, Maroko,..

  • všechny tyto destinace s odletem z Německa a Rakouska za skvělé ceny s českým servisem!

  • Vyzkoušejte německou cestovní kancelář ETI, nyní se sídlem v Praze.. naše tipy:

  • 100% vlastní charterové lety - odlety 3x týdně z Prahy

  • Odlétáme i z Německa, Rakouska, Polska či Slovenska..

  • naše letiště: Praha, Mnichov, Norimberk, Drážďany, Linec, Salzburg, Katowice a Bratislava

  • Všechny termíny volné - stačí uhradit kartou!

Hledat a rezervovat


HOT LINE
Tel: +420 / 272 011 311
Otevírací doba:
PO – PÁ 9.00 – 18.00

Otázky a odpovědi

 
Můžete nám kdykoli sdělit svá přání nebo návrhy. Pošlete nám e-mail na info@ck-eti.cz. Vašim přáním a návrhům se pokusíme vyhovět co nejrychleji.
 
 

1. Obecné otázky

 

Mohu cestovat s občanským průkazem?

 

Potřebuji na cestu vízum?

 

Potřebují miminka a malé děti vlastní cestovní pas?

 

Nejsem občanem ČR. Na co musím dát při vstupu do dané země pozor?

 

Jak budu informován o aktuálních akčních nabídkách?

 

Mohu si dovolenou zarezervovat i na následující rok? 

 

Pro kolik osob je místo v jednom pokoji?

 

Dostanou miminka v letadle vlastní sedadlo?

 

2. Otázky týkající se rezervace

 

Jak najdu dovolenou podle svých představ?

 

Jak si rezervuji zájezd?

 

Jak zaplatím rezervovaný zájezd?

 

Kdy bude moje rezervace zrealizována?

 

Nedostal jsem e-mail s potvrzením. Co mohu udělat?

 

Kdy a jak dostanu cestovní pokyny?

 

Mohou se letové údaje změnit před odletem?

 

Jak mohu rezervaci změnit nebo zrušit?

 

Proč ETI nyní nabízí jiné ceny než v době mé rezervace?

 

Budou moje osobní údaje uloženy?

 
 

3. Otázky týkající se platby

Jak proběhne platba mé rezervace?
 
1. Obecné otázky
 
Mohu cestovat s občanským průkazem?
Ne. Potřebujete platný cestovní pas.
Egypt a Turecko: cestovní pas musí být platný ještě minimálně 6 měsíců po návratu.
Tunisko: cestovní pas musí být platný při odjezdu ze země – doporučená doba platnosti pasu je však delší, aby zbytečně nenastaly problémy při vycestování z Tuniska. Aktuální podmínky vstupu naleznete na www.mzv.cz.
 
Potřebuji na cestu vízum?
Egypt: ANO. Potřebné vízum dostanete jako český státní občan na cílovém letišti. Vízum není zahrnuto v ceně zájezdu, musí být extra rezervováno. Momentálně je poplatek za udělení víza včetně zpracovatelského poplatku 28,- EUR (změna vyhrazena). Vízum je nutné i pro děti a miminka. Poznámka: při cestách na Sinajský poloostrov je pro občany ČR možné za určitých podmínek a v určitých oblastech dostat bezplatné vízum „Sinai Only“ na max. 14 dní (např. Sharm El Sheikh). Toto vízum je bez poplatků, ale umožňuje jen omezený pobyt na Sinajském poloostrově. 
Turecko: občané ČR nepotřebují pro vstup do země vízum. Při vstupu je třeba dbát na to, aby bylo v cestovním pasu otištěno vstupní razítko, protože v opačném případě může dojít k problémům při vycestování. Od 1.1.2013 je cestujícím, kteří v cestovním pase nemají místo na potřebné kontrolní razítko vstupu/výstupu, znemožněn vstup do Turecka.
Tunisko: NE.
Aktuální podmínky vstupu naleznete na www.mzv.cz.
 
Potřebují miminka a malé děti vlastní cestovní pas?
Pro všechny dovolenkové země platí: všechny děti (od narození) potřebují při cestách do zahraničí při překročení hranice vlastní cestovní pas. Zápisy dětí v cestovních pasech rodičů nejsou uznávány.
 
Nejsem občanem ČR. Na co musím dát při vstupu do dané země pozor?
Cestující, kteří nejsou občany ČR, by se měli před cestou informovat na příslušné ambasádě nebo na konzulátu. Protože se vstupní podmínky příležitostně mění, a pro nouzové pasy platí jiné vstupní podmínky, prosíme naše hosty, aby se sami informovali na příslušných úřadech. Pro přesnější informace nebo v případě pochybností doporučujeme kontaktovat Ministerstvo zahraničních věcí (www.mzv.cz). Konečná odpovědnost splnění vstupních požadavků v den odletu spočívá na cestujících.
 
Jak budu informován o aktuálních akčních nabídkách? 
Každý týden vycházejí nové nabídky zájezdů. Všechny naše nabídky si můžete zároveň prohlédnout i v našich tištěných materiálech v naší cestovní kanceláři, resp. rezervovat, a to i online. Všechny nabídky platí s výhradou změn a dostupnosti. Naše aktuální nabídky zájezdů jsou našim partnerským cestovním kancelářím zasílány e-mailem jako letáček – tzv. newsletter. Pokud máte zájem o náš newsletter, můžete se přihlásit na info@ck-eti.cz
Tip: Prostřednictvím newsletteru ETI se dozvíte vše z první ruky. Kromě toho obdržíte užitečné informace, například o změnách ve stravovacích službách na místě, dodatečných nabídkách na našich stránkách atd. Pokud máte zájem o náš newsletter, můžete se jednoduše přihlásit na www.cketi.cz. Odebírání newsletteru můžete samozřejmě kdykoli jednoduše zrušit.
 
Mohu si dovolenou zarezervovat i na následující rok?
Rádi vám uděláme nezávaznou předrezervaci i na pozdější termín, který ještě není uveden v našem katalogu. Jakmile budeme mít dostupné ceny pro vámi požadovaný termín, dostanete možnost 14denní lhůty, ve které nám musíte sdělit, zda pro vás máme danou rezervaci fixně zajistit. Pošlete nám e-mail s rezervačními údaji na info@ck-eti.cz.
 
Pro kolik osob je místo v jednom pokoji?
Maximální obsazení je uvedeno u každého hotelu a typu pokoje v katalogu a našich popisech hotelové sítě RED SEA HOTELS, jakož i na naší webové stránce. Přeobsazení v žádném případě není možné.
 
Dostanou miminka v letadle vlastní sedadlo?
Miminka do 2 let létají zdarma, ale nemají nárok na vlastní sedadlo v letadle. Miminka, která během dovolené oslaví své 2. narozeniny, musí mít vlastní rezervaci a jsou započtena jako děti.
 
2. Otázky týkající se rezervace
 
Jak najdu dovolenou podle svých představ?
Na www.cketi.cz vede k požadované dovolené v několika krocích řada cest:

a) na domovské stránce naleznete vpravo nahoře políčko „hledat a rezervovat“. Zde si můžete zvolit letiště odletu, destinaci a termín dovolené. Pokud nevyberete destinaci, systém zobrazí nabídky všech destinací. Pokud potom pouze klepnete na „hledat“ dostanete se k seznamu dovolenkových nabídek. Na tuto stránku se dostanete i přímo výběrem menu „hotely“ na domovské stránce. Nalevo od seznamu výsledků naleznete „detailní vyhledávání“, kde můžete konkretizovat svá kritéria. Zde můžete změnit počet osob, délku zájezdu, typ stravování a kategorii pokoje a hotelu. K detailním popisům hotelů se dostanete automaticky, když se rozhodnete pro jednu z hotelových nabídek a klepnete na ni. 
b) pokud již znáte název svého požadovaného hotelu, můžete jej zadat do daného políčka v detailním vyhledávání nebo do políčka „vyhledávání hotelu“ vpravo nahoře na domovské stránce. Dostanete se tak ihned k detailnímu popisu hotelu. 
c) naše akce naleznete přímo na domovské stránce. Klepnutím na požadovanou akci se dostanete k přehledu vybraného hotelu se všemi termíny, zpožděnými letišti a typy pokojů a stravování. Detailní popis hotelu je viditelný, když klepnete na obrázek hotelu. 
 
Jak si rezervuji zájezd?
K rezervaci zájezdu je nutné provést pouze několik kroků: Pokud jste našli hotel podle své představy, klepněte jednoduše na „termíny a ceny“. Dostanete se tak k přehledu, kde naleznete ceny vámi vybraných typů pokoje a stravy. Když klepnete na „zkontrolovat cenu“, bude dostupnost a cena ještě jednou zkontrolována. Okno se zvětší a všechny údaje vámi zvoleného zájezdu budou viditelné. Potom klepněte na „k rezervaci“. Na závaznou rezervaci budeme potřebovat některé vaše osobní údaje, jakož i údaje vašich spolucestující. Vyplňte všechny pole formuláře. Přehled údajů o zájezdu je viditelný po klepnutí na „shrnutí“ na pravé straně obrazovky. Na tomto místě můžete v případě zájmu rezervovat i cestovní pojištění nebo parkovací místo. Případně se můžete na tomto místě ještě jednou vrátit k seznamu termínů a změnit kritéria zájezdu. Jsou-li všechny údaje správné, můžete po odsouhlasení obchodních podmínek závazně rezervovat vybranou nabídku klepnutím na „rezervovat zájezd“.
 
Jak zaplatím rezervovaný zájezd?
Zájezd zaplatíte na základě údajů uvedených při rezervaci. Podle toho, pro jaký typ platby jste se rozhodli, můžete zájezd zaplatit bankovním převodem. 
 
Kdy bude moje rezervace zrealizována?
Uzavření smlouvy o obstarání zájezdu resp. uskutečnění rezervace je závazné odesláním vašich údajů (po klepnutí na „rezervovat zájezd“) a po následném potvrzení s uvedením rezervačního čísla. 
Zkontrolujte proto vámi zadané údaje pečlivě ještě jednou předtím, než rezervaci potvrdíte. Změny (mimo jiné změny jména po vytištění pokynů), jakož i odstoupení od Smlouvy, není možné provést bez poplatků. Veškeré informace související s právem při odstoupení od Smlouvy naleznete v našich VOP (Všeobecných obchodních podmínkách). 
 
Nedostal jsem e-mail s potvrzením. Co mohu udělat?
Když zadáte svou e-mailovou adresu, v průběhu 24 hodin od nás obdržíte potvrzení rezervace/fakturu, resp. vám bude zasláno poštou na vámi uvedenou adresu. Potvrzení rezervace obsahuje všechny zarezervované služby, jakož i předběžné letové časy (uvedené časy se mohou změnit – změny letového plánu jsou vyhrazeny). Kontrolujte ve své poště i přihrádku nevyžádané pošty (spam). Pokud přesto neobdržíte potvrzení, kontaktujte co nejdříve naše číslo 272 011 311 nebo info@ck-eti.cz
 
Kdy a jak dostanu cestovní pokyny?
Cca 7–10 dní před nástupem na zájezd a po přijetí celkové platby za zájezd vám budou zaslány cestovní pokyny emailem. Při krátkodobých rezervacích (1 týden a méně před nástupem na zájezd) budou cestovní pokyny odeslány co nejdříve.
 
Partneři ETI na letišti:
Vídeň: BUY & FLY
Graz: FGS – Flughafen Graz Bodenservice
Linz: SABTOURS
Salzburg: SAS – Salzburg Airport Service GmbH
Klagenfurt: Springer Reisen
Innsbruck: Reisebüro Idealtours 
 
Mohou se letové údaje změnit před odletem?
Upozorňujeme na to, že letové časy uvedené na potvrzení rezervace/faktuře jsou nezávazné. I krátkodobě se mohou letové časy, jakož i trasa nebo letecká společnost změnit. Před odletem vám budou změny oznámeny našim prostřednictvím nebo prostřednictvím vaší cestovní kanceláře. Pokud se změní letové časy zpátečního letu, bude vás na místě informovat delegát ETI. 
 
Jak mohu rezervaci změnit nebo zrušit?
Přes internet už ke své rezervaci přístup nemáte. Chcete-li provést změny nebo rezervaci zrušit, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@ck-eti.cz. Můžete nás zastihnout také telefonicky na čísle 272 011 311, v po–pá od 09:00 do 18:00 hod. Poplatek za změnu jména je 1000,- Kč za jedno změněné jméno. Mějte to na zřeteli při rezervaci a zkontrolujte zadaná jména podle cestovního pasu před uzavřením rezervace. Zkontrolujte jména ještě jednou při obdržení potvrzení rezervace/faktury. Objevíte-li chybu, nahlaste ji co nejdříve u nás nebo v cestovní kanceláři. Během několika dnů po uskutečnění rezervace se můžeme pokusit o bezplatnou změnu nebo opravu jména. 
 
Proč ETI nyní nabízí jiné ceny než v době mé rezervace?
Podle vytížení jednotlivých letů a hotelů může dojít k cenovým odchylkám. Cenové uspořádání se denně přizpůsobuje dostupným kapacitám a nabídka se přizpůsobuje poptávce. Může tak dojít ke zvýhodnění, ale také ke zvýšení ceny oproti situaci v době uzavření rezervace. Cenové zvýšení však nikdy nepřekročí ceny uvedené v katalogu.
 
Budou moje osobní údaje uloženy?
Všechny informace k tomuto tématu naleznete v části „Ochrana osobních údajů“. 
 
3. Otázky týkající se platby
 
Jak proběhne platba mé rezervace?
Na výběr máte následující způsob platby: 
a) přímý vklad nebo převod v Raiffeisen bank na účet CK ETI s.r.o.
b) platební kartou online 
Upozorňujeme na to, že cestovní pokyny mohou být zaslány až po úhradě celkové částky zájezdu. Rezervace provedené méně než 30 dnů před odjezdem (včetně), mohou být zaplaceny pouze plnou částkou zájezdu.  
Máte další otázky? Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@ck-eti.cz nebo na telefonním čísle 272 011 311, rádi vám pomůžeme.